مثل من مثل تو !!!

مثل من مثل تو !!!


دلم یک دوست می خواهد از جنس انسان
فارغ از مرد بودن ها و زن بودن ها
درست مثل من مثل تو
دلم یک همراز می خواهد از جنس انسان
فارغ از مرزهای دست و پاگیر بسته شده به دورمان با عنصر جنسیت
درست مثل من مثل تو
دلم یک همنفس می خواهد از جنس انسان
فارغ از بند های نامرئی بسته شده به گردنمان با ترکیب نامحرمیت
درست مثل من مثل تو
دلم یک همسفر می خواهد از جنس انسان
فارغ از راههای ناهموارشده با اعتقادات ارتجاعی
درست مثل من مثل تو

نظرات 3 + ارسال نظر
ایمان دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:11 ق.ظ

دلم یک دوست می خواهد از جنس انسان

ممنون داداش گلم
لطف کردی بهم سر زدی

سایت تخصصی کسب درآمد از اینترنت دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:54 ق.ظ http://6050.cnc-cs.com

9861بسیار عالی مطلباتون یکی از یکی قشنگتر و بهتره واقعا خسته نباشید و امیدوارم با موفقیت به کارتون ادامه بدید.
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها

ممنون از لطفتون

نادم دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:05 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

موقع نماز خوندن من فرشته ها عزا میگیرن..! نمیدونن ایاک نعبد را جزء عبادتام بنویسن یا جزء دروغ ام؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد