شدنی...

شدنی ...


نماز بی وضو

وضو بی آب

شدنی نیست


اما نماز بی حضور قلب

قلب بی عشق

شدنی است !!!


روزه با خوراک

خوراک با خاک

شدنی نیست


اما روزه با سخن

سخن با نیش

شدنی است !!!


معاد بی جهنم و بهشت

بهشت و جهنم بی جزا و بی پاداش

شدنی نیست


اما معاد بی اعتقاد

اعتقاد بی تفکر

شدنی است !!!


درود با کینه

کینه با شادی

شدنی نیست


اما درود با دورویی

دورویی با مدیریت

شدنی است !!!

امروز ، فردا

امروز ، فردا


امروز که هنوز بدل به خاطره ای دور نشده ام

                                                                یادم کن

امروز که هنوز یادم را به زمان دور نسپرده ای

                                                                 صدایم کن

امروز که هنوز صدایم برایت نا آشنا نشده

                                                                   نوازشم کن

امروز که هنوز تنم را به خاک نسپرده ای

                                                                         نگاهم کن


فردا که دیگر نیستم خاطره ام را از یادت

                                                                محو کن

فردا که دیگر نیستم یادم را در زمان های دور

                                                                      دفن کن

فردا که دیگر نیستم صدای نا آشنایم را

                                                                        خاموش کن

فردا که دیگر نیستم تن به خاک سپرده ام را

                                                                              فراموش کن

من و تو !!!

من و تو !!!


من اگر تو شدم

تو اگر من شدی

دنیایی زیر و رو خواهد شد


من و تو تنها می شود ما

بی هیچ تغییری در منیت من

بی هیچ تغییری در توییت تو

عجب روزگاریه !!!

عجب روزگاریه !!!


این روزها دیگه کسی تنهایی هاشو ، دلخستگی هاشو با کسی تقسیم نمی کنه

برای این که کسی دیگه نمی تونه بار اضافی به دوش بکشه

فقط می شنوی : برو بابا حوصله داری !


این روزها دیگه کسی غم و ناراحتی دیگران رو نمی خوره 

برای این که کسی دیگه نمی تونه خوراک اضافی بخوره

فقط می شنوی : برو بابا حوصله داری !


این روزها دیگه کسی شادی هاشو با کسی تقسیم نمی کنه

برای این که کسی دیگه نمی تونه از ته دل بخنده

فقط می شنوی : برو بابا دلت خوشه !


این روزها دیگه کسی برای خبر های خوش مهمونی نمی گیره

برای این که کسی دیگه نمی تونه از پس خورد و خوراک خودشم بر بیاد

فقط می شنوی : برو بابا دلت خوشه !


این روزها دیگه کسی نمی تونه لطیفه تعریف کنه

برای این که کسی دیگه نمی تونه لبخند بزنه

فقط می شنوی : برو بابا حال داری !


این روزها دیگه کسی نمی تونه ...


غریبه فقط برو بی قضاوت !!!

غریبه فقط برو بی قضاوت !!!


آهای غریبه

تو که فقط از کنارم می گذری

تو که منو نمی شناسی 

توکه سر سری نگاهم می کنی


با توام بله با تو

حق نداری در موردم قضاوت کنی

حق نداری احساسمو به بازی بگیری

حق نداری برام تعیین تکلیف کنی

حق نداری آزادیمو ازم بگیری

حق نداری ...


کمی توی چشمام نگاه کن

کمی بمون کنارم

کمی خودتو جای من بگذار


بعد ببین می تونی بازم در موردم قضاوت کنی

ببین می تونی احساسمو به بازی بگیری

ببین می تونی برام تعیین تکلیف کنی

ببین می تونی آزادیمو بگیری

ببین می تونی ...


اگه تونستی پس به من هم حق بده

که بتونم بی محا در موردت قضاوت کنم

که بتونم بی پروا احساستو به بازی بگیرم

که بتونم بی اجازت برات تعیین تکلیف کنم

که بتونم بی شرمانه آزادیتو ازت بگیرم

که بتونم ...


اگه تونستی و منم تونستم

حق اعتراض نداری

حق شکایت کردن نداری

حق التماس هم نداری


چون منم نداشتم

نه حق اعتراض

نه حق شکایت

نه حق التماس