جاودانگی ماندگار...

جاودانگی ماندگار...


ای اشک دونه دونه

بی صدا ببار

تنم را پاکی ببخش

روحم را آرامش هدیه کن

می خواهم برایم دریا بسازی

می خواهم غرق شوم در خودم

آخ می خواهم بمانم در خودم

صدایم نکنید

رویایم را ویران نسازید

آرزویم را به باد فنا ندهید

من در من تنیده شده ام

من در من رویا شده ام

برایم نسخه نپیچید

که بیمار نیستم

تنها مانده ام در خودم


ای اشک دونه دونه

بی صدا ببار

کس نداند که در دل شب

چه رازهاست بین من و تو

تو بی صدا میباری

من بی صدا می شکنم

تو روان می شوی

سرخی چشم در سحرگاه ماندگار می شود

من روان می شوم

سرخی دلم به وقت وداع جاودانه می شود


ای اشک دونه دونه

بی صدا ببار

جاودانگی برایمان ماندگار می شود


نظرات 1 + ارسال نظر
behzad جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ http://khofashe.blogsky.com

دوست عزیز .این مطلب که نوشتی شعر هست. پس معلوم هست کپی کردی .چون خودت هم نمیدونی چی نوشتی . اگه میخای از مطالب من هم کپی کن . ولی اول اجازه بگیر

هرگز هرگز متنهام کپی نیست
شعر هم نیست دلخستگی هامه فقط و فقط همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد