روزگار !!!

روزگار!!!
روزگار اگر به کام من نیست بگویید باشد
روزگاری می رسد که سر تعظیم برایم فرود آورد
 زیرا که من در برابر همه ناسازگاریهایش سر تعظیم فرود آورده ام

روزگار اگر با من سر جنگ دارد بگویید باشد
روزگاری می رسد که جایزه صلح را به من خواهد بخشید
زیرا که من در برابر همه خشونت هایش پرچم سفید بلند کرده ام

روزگار اگر با من نیست بگویید باشد
روزگاری می رسد که تا ابد با من می ماند
زیرا که من در برابر همه فراموشکاریهایش صبوری کرده ام

روزگار اگر برایم ساز غمگینانه می زند بگویید باشد
روزگاری میرسد که تنها برایم ساز عاشقانه بزند
زیرا که من در برابر همه سازهایش عاشقانه رقصیده ام

روزگار اگر ...
نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی قاسمی پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.facebook.com/MahDi.GhaSemIiI

من در برابر همه خشونت هایش پرچم سفید بلند کرده ام


عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد