کجاییم ؟!

کجاییم ؟!


به پشت سرم که نگاه می کنم می بینم هیچی نیست فقط دویدم و دویدم بدون این که به خودم استراحت داده باشم  

 

به آینده که نگاه می کنم یه دفعه هول برم می داره  

 

نکنه اونجا هم هیچی نباشه و من فقط دویدم تا هر سال فقط به سنم اضافه کرده باشم ؟! 

بعد منتظر شدم تا ببینم کی سال ها تموم می شن تا بگم خدانگهدار 

  

«دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ       ای هیچ، برای هیچ، بر هیچ مپیچ» 

 

من که نفهیدم پس برای چی هی به هم می پیچیم هی به هم گیر می دیم هی از هم فاصله می گیریم هی به هم فخر می فروشیم  هی برای هم نقشه می کشیم که چه جوری دل هم دیگرو بشکونیم هی به هم از پشت خنجر می زنیم هی دروغ می گیم بعدش مجبور می شیم یه دروغ بزنیم قاطیش و هی اضافش کنیم  

 

تا حالا فکر کردین چند بار به عزیزامون گفتیم عاشقتونیم  ؟!

چند بار به دلمون گفتیم نترس عاشق تو هم هستم دلت قرص تنهات نمی زارم ؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ق.ظ

اصلش اینه:
دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ
ای دل بهر هیچ و همه هیچ، هیچ مپیچ

سلام به دوست عزیزی که نمی شناسمش
ممنون از توجهت
اون چیزی که من پیدا کردم با این ترکیب بود خوش حال می شم اصل منبع رو برام بفرستین تا متنمو درست کنم .
امیدوارم هر جا هستین سالم ، شاد و پیروز باشین .

مهدی قاسمی پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.facebook.com/MahDi.GhaSemIiI

نکنه اونجا هم هیچی نباشه و من فقط دویدم تا هر سال فقط به سنم اضافه کرده باشم ؟!


معرکه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد