هنوز توی قلب همیم !!!


هنوز توی قلب همیم !!!


اگر هنوز به من فکر می کنی

و اگر هنوز من به تو فکر می کنم 


اگر هنوز قلبت با دیدنم به تپش درمیاد

و اگر هنوز قلبم با دیدنت به تپش درمیاد


اگر هنوز احساسی انتهای روحت بهم داری

و اگر هنوز احساسی انتهای روحم بهت دارم


اگر هنوز اندیشه هاتو وقتی پرواز می دی به من می رسند

و اگر هنوز اندیشه هامو وقتی پرواز می دم به تو می رسند 


اگر هنوز واقعا عاشقمی

و اگر هنوز واقعا عاشقتم


پس چرا دیگه هیچ کدومشونو توی چشمات نمی خونم

پس چرا دیگه هیچ کدومشونو توی چشمام نمی خونی


پس چرا هر چی می گی تکراریه

پس چرا هر چی می گم تکرارین


پس چرا نمی تونی با تموم وجودت حسم کنی وقتی صدام می کنی

پس چرا نمی تونم با تموم وجودم حست کنم وقتی صدات می کنم


پس چرا حس می کنی این همه ازم دوری

پس چرا حس می کنم این همه ازت دورم


نظرات 2 + ارسال نظر
Maryam چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ب.ظ

زندگی یعنی عاشق شدن....عاشق شدن یعنی دوست داشتن...دوست داشتن یعنی تنهایی

تنهایی یعنی وداع....وداع یعنی جدایی....جدایی یعنی دلتنگی...دلتنگی یعنی تو....تویعنی همه ی دنیای من!!!!

تو یعنی سلامتی من
تو یعنی وجود من
تو یعنی شادی من
تو یعنی پیروزی من
سپاس که با من هنوز

Maryam چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ

این قانون طبیعت است که هیچ کس به تنهایی نمی تواند خوشبخت باشد ، بلکه خوشبختی و سعادت را باید در سعادت و خوشبختی دیگران جستجو کرد.

امیدوارم این دیگران کاملا باهات هماهنگ باشند نه این که یه دنیا با هات نتفاوت داشته باشن . تفاوت فرهنگی تفاوت نگرش و ارزش میاره و تفاوت نگرش و ارزش سلیقه هاتون رو متفاوت می کنه . باورهاتون رو متفاوت می کنه و کلا متفاوت ها با خون دل همدیگرو تحمل می کنن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد