برادر

برادر


دلم برای برادری تنگ است که وقتی هفت ساله بودم از مدرسه که برگشتم توی یک روز سرد زمستون مادرم توی بغلم گذاشتش و گفت : این هم داداش کوچولوت مواظبش باش .

دلم برای برادری تنگ است که وقتی تب می کرد من می مردم تا صبح مثل مامان و بابا بالای سرش بیدار می موندم .

دلم برای برادری تنگ است که وقتی مدرسه می رفت کتابهاشو براش جلد می کردم ، خط کشی های دفترش رو براش می کشیدم براش املا می گفتم .

دلم برای برادری تنگ است که همیشه شکلات هامون رو با هم نصف می کردیم .

دلم برای برادری تنگ است که اتاقمون رو فقط با یک پرده ی گل گلی نصف کرده بودیم نه با دیوارهای ضخیم .

دلم برای برادری تنگ است که وقتی کنکور داشت تا صبح منم مثل اون نخوابیدم و براش دعا کردم .

دلم برای برادری تنگ است که وقتی عاشق می شد اولین کسی بودم که می فهمیدم و سر به سرش می گذاشتم .

دلم برای برادری تنگ است که وقتی ازدواج کردم از غصه دو روز بعدش مریض شد فکر می کرد خواهرش برای همیشه رفته !!!

دلم برای برادری تنگ است که وقتی میگرن لعنتی امانم رو می برید غصش می شد و می گفت : باز پسر بزرگت اذیتت کرده !!!

دلم برای برادری تنگ است که وقتی سر می زدم خونه ی مامان و بابام ، سرش رو روی پاهام می گذاشت و دائم دستهای سرد مرطوبش توی دستام بود .

ولی حالا مواظب کدوم کوچولویی باشم !

کتاب کی رو جلد کنم !

موقع ناراحتی با کی درد و دل کنم !

با کی از زندگیم بگم !

با کی از غصه هام بگم !

دست کی رو توی دستام بزارم !

برادرم دوریت داره روحم رو می خوره ، داره ذره ذره آبم می کنم . این روزها حوصله ی هیچ کاری رو ندارم .

برادرم هر جا هستی فقط یک کار برای خواهرت انجام بده  سالم و خوش حال و پیروز باش .



نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ http://mohandesjan.persianblog.ir

من خواب دیده ام که کسی می آید

من خواب یک ستاره قرمز دیده ام

و پلک چشمم هی می پرد

و کفشهایم هی جفت می شوند

و کور شوم

اگر دروغ بگویم

من خواب آن ستاره قرمز را

وقتی که خواب نبودم دیده ام

کسی می آید

کسی می آید

کسی دیگر

کسی بهتر

من پله های پشت بام را جارو کرده ام

و شیشه های پنجره را هم شسته ام

کسی می آید

کسی می آید

آری می دانم که کسی می آید
اما اگر دیر بیاید
اگر آن لحظه بیاید که جان به جان آفرین تسلیم کرده باشم
آن وقت من با جان بی جانم چه کنم ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد